Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 21.11.2017, 04:32
                   

Старокостянтинівська
загальноосвітня
школа І-ІІІ ступенів №1
 
 


Вітаю Вас Гость
 

Форма входу
Меню сайту
Корисні посилання
Наше опитування
Оцініть сайт
Всього відповідей: 387
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2012 » Лютий » 1 » Державна підсумкова атестація в старшій школі у 2012 році. ДПА 11 клас
Державна підсумкова атестація в старшій школі у 2012 році. ДПА 11 клас
20:19

У 2011/2012 навчальному році державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів: української мови, профільного предмета, та предмета за вибором


Державна підсумкова атестація в старшій школі проводиться з трьох предметів:

  • українська мова;
  • профільний предмет (для учнів які навчалися у класах з профільним навчанням), історія України або математика (для учнів, які навчалися у класах універсального профілю);
  • предмет за вибором.

При вивченні двох профільних предметів (наприклад, фізики і математики у фізико-математичному профілі) атестацію складають із одного з них замість предмета за вибором.

Державна підсумкова атестація з української мови є обов’язковою і проводиться у формі переказу без творчого завдання за текстом, визначеним Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України за посібником: «Збірник переказів для державної підсумкової атестації з української мови. 11 клас» (укл. Шелехова Г.Т., Новосьолова В.І., Ярмолюк А.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012) і оголошеним по радіо та телебаченню в день проведення атестації.

На виконання завдання державної підсумкової атестації з української мови в 11 класі відводиться 90 хвилин.

Державна підсумкова атестація з української літератури в 11-му класі за курс повної загальної середньої освіти проводиться у формі тестування за "Збірником завдань для державної підсумкової атестації з української літератури. 11 клас" (авт. Коваленко Л.Т., Михайлова Н.В., Данилейко О.Л. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Тривалість виконання тесту ― 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

У збірнику представлено 20 варіантів завдань у тестовій формі, однакових за структурою та складністю. 

Кожен тест складається з 33 завдань різної форми. Тридцять два завдання тесту перевіряють знання змісту вивчених текстів, завдання 33 вимагає написання розгорнутої відповіді на запропоноване питання. Обсяг відповіді ― від 100 до 200 слів.

Державна підсумкова атестація зі світової літератури в 11 класі проводиться у письмовій формі (тестування) за "Збірником завдань для державної підсумкової атестації зі світової літератури. 11 клас" (авт. Бондарева О.Є., Таранік-Ткачук К.В., Фоміна С.П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Матеріали для державної підсумкової атестації з іноземної мови в 11 класі загальноосвітніх навчальних закладів укладені відповідно до чинних програм з іноземних мов, затверджених Міністерством.

Державна підсумкова атестація з іноземних мов проводиться на основі матеріалів збірників завдань:

  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з англійської мови. 11 клас» (авт. Коваленко О.Я., Несвіт А.М., Чепурна О.В., Шопулко М.Н. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012);
  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з німецької мови. 11 клас» (авт. Коваленко О.Я., Горбач Л.В., Трінька Г.Ю. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012);
  • «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з французької та іспанської мов. 11 клас» (авт. Коваленко О.Я., Клименко Ю.М., Файзуліна Л.М., Костилев А.І. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).



Державна підсумкова атестація з математики в 11-х класах проводиться у формі інтегрованої письмової роботи з математики (з алгебри та початків аналізу і геометрії) за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики. 11 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Панкратова І.Є. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Посібник містить 30 варіантів атестаційних робіт. Кожен варіант складається з чотирьох частин.

Учні, які вивчають предмет на рівні стандарту, виконують завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та перше завдання третьої частини атестаційної роботи.

На академічному рівні виконуються завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої (3 завдання) частини атестаційної роботи.

Учні профільних класів виконують усі завдання першої, другої та третьої частин атестаційної роботи, а також два завдання з четвертої частини – одне з двох завдань з алгебри та початків аналізу та одне з геометрії за власним вибором.

Варіанти завдань першої та другої частин атестаційної роботи добирають загальноосвітні навчальні заклади, третьої та четвертої частин — Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, управління освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій за вказаним посібником.

Загальноосвітні навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, то варіанти не повинні повторюватись.

Для учнів класів рівня стандарту та академічного рівня на проведення державної підсумкової атестації передбачено 3 академічних години, для учнів профільних класів – 3,5; для учні класів з поглибленим вивченням математики – 4 академічних години.

Державна підсумкова атестація з історії України проводитиметься в письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з історії України. 11 клас» (авт. Власов В.С., Кульчицький С.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Збірник містить 15 варіантів по 10 тестових завдань різної форми в кожному варіанті.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Для проведення державної підсумкової атестації в класах профільного рівня пропонується замість завдань № 3, 7 та 8 у кожному з 15 варіантів опрацювати фрагменти історичних джерел з ДОДАТКА.

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

Державна підсумкова атестація зі всесвітньої історії проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з всесвітньої історії. 11 клас» (авт. Ладиченко Т.В., Камбалова Я.М. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

У збірнику вміщено 15 варіантів, кожен з яких включає по 10 (12 – для учнів профільних класів суспільно-гуманітарного напряму) завдань різної форми.

Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Для проведення державної підсумкової атестації у класах профільного рівня пропонується замість завдань 7 та 8 у кожному з 15 варіантів виконати відповідно - 11, 12* завдання.

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

У профільних класах (суспільно-гуманітарний напрям, правовий профіль) передбачається проведення державної підсумкової атестації з правознавства за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з правознавства. 11 клас» (авт. Ремех Т.О., Ратушняк С.П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

Державна підсумкова атестація з курсу «Людина і світ» проводиться у письмовій формі за «Збірником завдань для державної підсумкової атестації з курсу «Людина і світ». 11 клас» (авт. Бакка Т.В., Мелещенко Т. В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

На виконання завдань відводиться 90 хвилин.

Державна підсумкова атестація з художньої культури проводитиметься письмово за посібниками «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з художньої культури. 11 клас» (авт. Масол Л.М., Гайдамака О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012.

Державна підсумкова атестація з хімії проводиться за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з хімії. 11 клас» (авт. Дубовик О.А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Збірник містить 20 варіантів атестаційних робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

У залежності від того, на якому рівні змісту учні вивчали хімію, вони виконують завдання різних частин за відповідний час:

Рівень змісту

Частини атестаційної роботи

Час виконання

Рівень стандарту

Перша, друга

90 хвилин

Академічний рівень

Перша, третя

90 хвилин

Профільний рівень

Перша, третя, четверта

120 хвилин


Під час роботи учні не можуть користуватися додатковою літературою, оскільки всі необхідні довідкові матеріали містяться у збірнику. Для проведення обчислень учням дозволяється користуватися калькулятором.

Державна підсумкова атестація з біології проводяться в письмовій формі за завданнями з навчального посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з біології. 11 клас» (авт. Данилова О.В., Данилов С.А. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Учні які вивчали біологію на академічному рівні і рівні стандарту виконують 30 завдань атестаційної роботи протягом 90 хвилин.

Відповіді учень оформлює на бланку, зразок якого наданий в збірнику. Відповіді на завдання з розгорнутою відповіддю оформлюються на аркушах із штампом навчального закладу.

Критерії оцінювання кожного типу завдань, таблиці переводу набраних балів у 12-ти бальну систему подані у пояснювальній записці до збірника.

Державна підсумкова атестація з екології проводиться в письмовій формі за навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з екології. 11 клас» (авт. Бойчук Ю.Д., Малікова С.О. – К.: Центр науково-методичної літератури, 2012).

Метою державної підсумкової атестації з географії є виявлення рівня навчальних досягнень школярів за курс основної та старшої школи. Державна підсумкова атестація проводиться письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з географії. 11 клас» (авт. Гладковський Р.В., Довгань А.І., Забуга Н.І., Паламарчук Л.Б., Совенко В.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

До збірника входить 20 варіантів письмових робіт. Навчальні заклади визначають не менше десяти варіантів для кожного класу. Якщо кількість учнів менша десяти, кожен з них отримує окремий варіант.

Кожен варіант атестаційної роботи (яку виконує учень) складається з 34 завдань, на його виконання відводиться 90 хвилин.

Для відповіді на тестові завдання використовується зразок бланка відповідей, а також контурна карта, які вчитель може скопіювати в необхідній кількості. Відповіді на завдання відкритого типу учні виконують на окремих проштампованих навчальним закладом аркушах, які додаються до заготовлених бланків відповідей.

Державна підсумкова атестація з економіки проводиться письмово за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з основ економіки. 11 клас» (авт. Бицюра Ю.В., Горленко Г.О., Капіруліна С.Л. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Державна підсумкова атестація з фізики проводиться у письмовій формі за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з фізики. 11 клас» (авт. Непорожня Л.В., Петренко А.М., Овсянніков О.А., Селезнев Ю.О. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Державна підсумкова атестація з астрономії проводиться у письмовій формі за посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з астрономії. 11 клас» (авт. Казанцев А.М., Крячко І.П. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Державна підсумкова атестація з креслення проводитися за завданнями з посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з креслення. 11 клас» (авт. Сидоренко В.К., Терещук Б.М., Дятленко С.М., Солодуха Я.Т. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Державну підсумкову атестацію з трудового навчання (технологій) за вибором можуть складати всі учні 11 класів, крім тих, які навчалися за технологічним профілем. Вона проводиться за завданнями з посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з трудового навчання (Технології). 11 клас» (авт. Коберник О.М., Дятленко С.М., Лосина Н.Б., Мачача Т.С., Тарара А.М., Терещук Б.М., Терещук А.І. – К. Центр навчально-методичної літератури. 2012). 

Державна підсумкова атестація з інформатики проводитися за завданнями посібника «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з інформатики. 11 клас» (авт. Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузьмінська О.Г., Войцеховський М.О., Проценко Т.Г. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).

Державна підсумкова атестація з фізичної культури проводиться за завданнями з посібника «Збірник завдань для проведення державної підсумкової атестації з фізичної культури. 11 клас» (авт. Тимошенко О.В. та ін. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).


Переглядів: 1622 | Додав: st-sc1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz